piątek, 30 kwietnia 2010

Gwiezdna Zakładka

Skoro już otwieram przed Wami coraz to nowe moje fascynacje, to oto kolejna: uwielbiam Star Wars i wszystko co się z nimi wiąże :) Mam pokaźny zbiór książek z serii Gwiezdnych Wojen i jakiś czas temu pomyślałam, że zrobię sobie do nich tematyczną zakładkę. Jako głównego bohatera zakładki wybrałam jedną z dwóch moich ulubionych postaci (niestety stwierdziłam, że stworzenie z papieru Obi-Wana zakrawałoby na mission impossible:P) czyli R2D2. Zrobienie jej okazało się całkiem skomplikowane, zwłaszcza malutkich elementów robota, które początkowo miały być "bardziej" 3D, ale ostatecznie sporo elementów po prostu narysowalam srebrnym żelowym cienkopisem. Ale i tak jestem z efektu zadowolona, była to bowiem jedna z moich pierwszych tego typu prac.

16 komentarzy:

  1. super zakladka, pomyslowa i swietnie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  2. precyzyjne wykonanie, ja poproszę tę środkową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za miłe słowa:). Zapraszam ponownie:) PS. Fajna zakładka widać, że dużooo pracy w nią włożyłaś.Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa, to zdjęcie, gdzie jest napis "r2d2" to jest lewa strona zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo uprzyjemnione to będzie czytanie z taką zakładką :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeej r2d2... uwielbiam go :) Śliczna zakładka, bardzo starannie wykonana ! Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego bloga kreatywnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Bardzo mi się kolory podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite są pasje dziewczyn z blogów. jestem nimi zachwycona!! Twoja pasja jest zupełnie odlotowa i inna. zazdroszczę bo ja wciąż szukam swojej.

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Z mojego ulubionego filmu! Super! Masz super zdjęcie w baderku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za odwiedziny na moim fotoblogu. Ale zdolna jestes, podziwiam Twoje prace zdjecia i sle pozdrowienia ze slonecznej (nie zawsze) Italii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra pomysł i wykonanie!
    Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń