niedziela, 19 września 2010

Cyfrowe wspomnienia

Jakiś czas temu (właściwie to juz kilka lat temu), zanim odkryłam scrapbooking, robiłam sobie dla przyjemności, a potem nawet na zamowienia, blogowe szablony. Rzecz bardzo prosta, szybko opanowałam podstawy html'a, a kluczową sprawą było oczywiście stworzenie grafiki. Teraz, robiąc jesienne porządki w komputerze, patrzę sobie na te grafiki i odnoszę wrażenie, że to właściwie takie scrapki są, tyle, że w formie elektronicznej. Fajne sprawa w sumie, bo tania, nie potrzeba papierów, tuszy, stempelków, ale jednak teraz nie potrafiłabym sie ograniczyć tylko do tworzenia za pomocą klawiatury i myszki:)


Poza tym zapisałam się w kolejeczce do wielu candy, bo krucho u mnie po powrocie z pieniążkami na realizowanie mojego hobby, warto więc spróbować szczęścia. W ogóle strasznie mi się ta idea podoba, sama już myślę nad kilkoma przydasiami, których nie używam, a które z pewnością komuś się przydadzą, może sama zorganizuje niedlugo taką zabawę:)

5 komentarzy:

  1. A ja właśnie pytałam w poprzednim poście, czy gdzieś sprzedajesz swoje rękodzieła ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablony bardzo fajne, ja przez jakis czas też zajmowałam się digi scrapbookingiem, czasem nawet wracam do niego. Czasem coś drukuję co jest podstawą do zrobienia kartki. A na candy czekam z utęsknieniem. Sama też chciałabym ale może jak będzie trochę większa ilość obserwatorek, ewentualnie wyznaczę jakiś cel np ileś tam postów czy komentarzy ... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo rzeczywiście. :) i jak ekonomicznie. :) szczególnie ten pierwszy szablon taki scrapowy jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądając poprzedni post, wpadł mi pomysł do głowy, że właściwie przydałaby mi się jakaś wyjątkowa kartka na urodziny, coś jak ta niebieska lub może masz jeszcze coś w swoich szufladach tej tematyki? ale szczegóły może na privie omówimy, mój adres danii2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń