czwartek, 17 listopada 2011

Nie mam pomysłu na tytuł:)

Oto kolejna karteczka zrobiona już przed paroma miesiącami:




A poza tym kilka aktualności. Po pierwsze nie wspomniałam dotychczas o tym, że wygrałam candy u Mizi z czego się niezmiernie cieszę! Wspaniałe papierki i przydasie o psiej tematyce z całą pewnością mi się przydadzą :)

Wysłałam już wygraną w candy do Michaliny z "Haftowanych Prezentów", a w paczce znalazły się: kilka papierów 30x30, dziurkacz "celtycki" (taki celtycki wzorek wycina), ozdobne nożyczki, kilka wycinanek ze sklepu "Wycinanka", garść kwiatków szydełkowych, garść materiałowych, druciki kreatywne i kilka jeszcze malutkich drobiazgów. Mam nadzieję, że nowej właścicielce sprawią przyjemność :)
A teraz lecę na kręgle, korzystając z okazji, że jestem na urlopie w Polsce i wreszcie mogę pospotykać się ze starymi znajomymi:)



7 komentarzy:

  1. Karteczka fajniutka no i pupil - niezły model :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna :)
    Wiesz, cudowne są te wiszące perełki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka kartka:)
    Fajowego masz psa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna kartka! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. WItaj,
    Wczoraj dotarła do mnie paczka od Ciebie, ale dopiero dzisiaj wpadła w moje ręce, bo musiałam ją odebrać z poczty. Powiem szczerze, że mnie zatkało od tych cudowności, które od Ciebie dostałam. Są tak piękne, że aż boję się je użyć, żeby nie popsuć :)))
    Jeszcze raz pięknie dziękuję. Teraz tylko trochę wolnego czasu potrzeba mi, żebym mogła coś fajnego stworzyć.

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka urodzinowa :D
    I uroczy piesek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń