czwartek, 19 stycznia 2012

Pierwsze spotkanie z vintage

Zamówiłam przed Świętami sporą ilość przydasi: papierów, super wycinanek z "Wycinanki" i pełno ślicznych kwiatków. I od razu chce się pracować! Pierwszy raz tez skusiłam się na obrazki vintage, no i oto pierwsza karteczka, w której taki obrazek wykorzystałam. Nie powiem, podoba mi się efekt :)





Ok kilku tygodni zmagam się z bardzo ważną sprawą, mianowicie postanowiliśmy z moim A. wziąć ślub latem, a zatem od razu ostro musimy się brać za organizację. Ponieważ siedziałam z domu, zajęłam się wstępnie organizacją przez internet. Niestety będąc za granicą jest to niezwykle trudne, nie jestem bowiem w stanie zweryfikować wszystkiego "na żywo", a czasu niewiele. Ale cieszę się nawet z takiego wyzwania! Chcąc podzielić się ze światem moimi doświadczeniami i przede wszystkim uporządkować sobie jakoś natłok informacji, propozycji, inspiracji i marzeń postanowiłam zebrać to w jednym miejscu i założyłam ślubnego bloga. Oto on:
Na razie nie ma na nim wiele ale to oczywiście będzie się zmieniać wraz z rozwojem przygotowań, które mam nadzieję będą szły w miarę sprawnie. mam nadzieje, bo jutro wracam do pracy, więc czasu będę miała mało...

4 komentarze:

  1. Karteluszka śliczna- klimaty vintage są baaardzo wdzięczne :)
    Co do ślubu- po pierwsze gratuluję, a po drugie... powodzenia i cierpliwości w przygotowaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna karteczka :)
    a w sprawie ślubu to gratuluję i życzę wytrwałości i powodzenia podczas przygotowań :) pozdrawiam serdecznie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl vintage. Kartka piękna.
    I powodzenia w przygotowaniach :)

    OdpowiedzUsuń